tirsdag 23. mars 2010

Settekasse søkes

Eg har så utrulig lyst på ein settekasse. Ein sånn gammal og litt slitt. Eg vett ikkje heilt kor eg skal ha den men eg vil ha ein.
Nei ikkje ein sånn som dette. Den får du tak i hos cchobby.no


På 80-tallet hadde alle settekassar med små nedstøva glassgrisar, kinderegg-figurar, tørka roser, glatte steinar og andre festlige småting. Men ikkje eg. Det blei liksom ikkje til at eg kjøpte nåke settekasse og nå merka eg at eg berre MÅ ha ein.

Når damer på 38 år plutselig MÅ ha ting e detta i følge Jomfruene på loftet tegn på midtlivskrise. Ja, ja nå e det sånn at det meste eg gjør for tida tegn på midtlivskrise. Trur dei har lært seg et nytt ord...




Midtlivskrise eller ikkje, eg vil ha ein settekasse. Og då e spørsmålet til deg; kor får eg tak i ein? I Bergen fortrinnsvis.



4 kommentarer:

  1. Du får stikke innom Fretex og loppemarked med jevne mellomrom. Lykke til - klem fra meg

    SvarSlett
  2. Kan desverre ikke hjelpe deg, men lykke til i jakten.
    Klem :O)

    SvarSlett
  3. Åhhh eg har 3 stk. men de er bare MINE, hehe - vart eg slem nå? Den siste kjøpte jeg i England på marked. De 2 andre har jeg fått i gave.

    Lykke til og håper du finner noen du liker.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  4. Eg har 1 som eg har hatt i mange år, men den vil eg fortsette å ha.
    Du får prøve på Finn.no der ligg det sånne fine gamle skuffer som me brukar til settekasse, avogtil:)))

    SvarSlett