onsdag 16. desember 2009

3 sortar i boks!

Då det ser ut for at Pusegutten ikkje har tenkt å bli sjuke denna desemberen måtte eg berre setta i gang med å baka i ettermiddag.






Ei av jentene hadde prøve i morgen og måtte lese til den (også kalt Facebook...) og hu andre skulle på Lagunen og hjelpe nåken kammeratar med å kjøpa julepesangar så derfor blei Pusegutten tvinga til å være med å baka.






Siden eg har glutenallergi må eg prøva å unngå mjøl så derfor kjøpte eg to pølser med ferdig kransekakemasse. Puseguttlen trilla ut pølser  inn i ovnen i 8-10 minutt, Ferdig!







Så var det Sandnøtter ellet Potetmelstopper. Det er nåken veldig tørre men glutenfrie småkaker. Eg fant ikkje oppskrifta fra i fjor så eg søkte på nettet og fant ei som ikkje var heilt bra. Uansett, det blei nå kaker av det.






Til slutt måtte eg fram med mjølet. Har ei veldig god oppskrift på kakemenner. Knallbra deig for ungane å jobba med og du trenge ikkje bruka mjøl til utbaking.






Kvart år når eg står der med ørten brett med steikte kaker og berre har ei kakerist tekje eg at eg må kjøpa meg ei sånn rist i 3 etasjar som eg har sett i det festlige reklanebladet "Nytt og Nyttig". Men trur du det blir? Nei. Så då står eg der med kaker oppover øyrene og må finna all slags kreative løysingar i siste liten.







Det blir nok på samme måten neste år også.

5 kommentarer:

  1. Jeg har laget Maryland cookies med glutenfritt mel. De ble kjempegode.
    Gi meg en lyd om du vil ha oppskrift :-)
    Det er kjekt å bake med de små guttene. Så lenge de er tålmodig, iallefall....

    SvarSlett
  2. Eg har laga tre slag i dag, gluten,melke og eggefrie. Har eit par år bruka jyttemjøl i kakene. Eg bruker litt mindre mengde jyttemjøl, og har i litt vatn om røra blir for fast.
    Eg har i dag laga peanøttkjeks, colakaker/konfektkaker(har mange navn) og sirupsnippar. Skal lage krumkaker seinare. Alt med jyttemjøl, soyamelk/marg og eggeerstatning.
    opskrifter kan sendast om du ønsker det.
    Alle et desse kakene.

    SvarSlett
  3. Her er det også glutenfritt (på noe vell og merke).
    Rart hvor fort man omstiller seg i.h.t glutenfri kost.

    Ha en deilig helg.
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Så flink du er!
    Her i år er det dessverre bare pepperkakene som har fått kommet i hus... Men jeg skal nok kunne klare å rulle ut en rull med mandelmasse, jeg også - for det hadde jeg helt glemt av at jeg gjorde i fjor. Det er jo bare såååå godt!!! Søtt??? Haha - slikt hører jo julen til!!!
    Ha en flott kommende helg, kjære bloggvenn!

    SvarSlett
  5. Klart eg vil ha oppskrifter! Eg sender mail...

    Smil fra L

    SvarSlett