mandag 16. november 2009

Ein hund som kler meg...

Skal eg ha hund skal eg jaggu ha ein som matcher. "Matcher ka då?" spør dei på jobben. Matcher meg og matcher leiligheten, selvfølgelig!

Hvis den skal kle meg må eg ha ein Cavalier King Charles Spanniel.  Eg ser nett ut som ein sånn. Men min mann vil ikkje ha ein hund med lang pels, så det kan eg gløyma.







Hvis hunden skal matche leiligheten veit eg ikkje ka eg skal velga. Her er det så mange ulike stiler at det ikkje er råd å velge ut ein. Her er det nemlig både retro, shabby chic, english country, fransk landstil og Bergensk 50-tallstil. Den siste der e kanskje ny i Interiørbloggland? Vel, her i huset representera den alt som skulle vore fiksa som me enda ikkje har fått gjort. Nye dører for eksempel...

Uansett, hundealliansen har talt; det blir ein BEAGLE!  Eg ser ikkje ut som nåke Beagle og ikkje vett eg om den kler meg og Supergastøvlane mine heller...

Siden den e ein gammal engelsk hunderase får eg kanskje satse på litt engelsk stil då framover?






Så er problemet, kor får me tak i den? Nåken i Blogglandia som vett om ein beaglevalp i Bergenstraktene?

4 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig med kommentar fra deg! Den sjokoladeklokka er kjøpt på Kremmerhuset-189 kr!!

    Den er bare lekker altså!!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Så spennande med hund!!! Drøymte om hund frå eg var 7 til eg var 15. Då hadde foreldra mine vore smarte nok til å sei at nå eg vart konfirmert kunne eg få hund. Kloke som dei var, hadde dei vel eit håp om at eg skulle innsjå kor mykje ansvar og arbeid det var med hund innan den tid, og det var akkurat det som skjedde;) Synes framleis hundar er flotte dyr, men innser at eg ikkje er klar for ansvaret;)

    Lukke til med jakta vidare på den perfekte valpen.

    Klem:0)

    SvarSlett
  3. Min mann drømmer om en engelsk bulldogg!!
    Og jeg om en grand danoi eller gordon setter...
    Hva sier man om den blandingen??
    God søndag

    SvarSlett
  4. Så flott med hund!!! Har selv hatt en Cavalier King Charles Spaniel, bare min var tricolour. Snobby het'n og var nettopp - skikkelig snobbete!
    Men nå bli det Beagle på deg? Du får sjekke www.beagle.no - kanskje du finner nok info der inne???
    ...og jeg er sikker på at den vil matche super-støvlene dine uansett!

    SvarSlett