søndag 20. desember 2009

Hurra for kvite jul!

I går snøa det som berre søren her! Eg var i sjokk og ungane var i ekstase. Veldig kjekt for oss som vanligvis har våt jul og som gjerne tar til takke med nåken sure sludd-filler for å komma i julestemning.







Løvetannmannen og eg skulle forsøka å kjøpa nåken julepresangar og gjekk for å ta bussen. Bussen kom veldig raskt. Flaks tenkte eg og hoppa glad inn. Inne på bussen lukta det rart. Svidd gummi liksom. På neste stopp velta røyken inn i bussen. Den hadde tatt fyr! Uflaks, tenkte eg og hoppa sur ut igjen.







I byen var det julastemning til tusen.






Shoppa litt og tok ein buss uten svilukt heim igjen.

2 kommentarer:

  1. Så kos med snø!!! Vi har i skrivende stund endel snø hos oss også - og det gjør meg faktisk GLAD! Og ikke er det altfor kaldt heller...
    Så fin snømann! Det klarer vi ikke å lage her - det er ikke mye våt snø å spore, nei. Lørdags morgen hadde vi -17 - brrrrr!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg liker også snø!! Syns det gir god stemning, og barna blir så glade og aktive.
    Dessuten liker jeg at vi har årstider.
    God jul til dere

    SvarSlett