lørdag 7. mars 2009

Finsk design

Forrige søndag røyk plutselig varmluften i stikeovnen. Håpte at me endelig kunne kjøpa ny komfyr men den er bare 9 år så me fant ut at den måtte reparerast. Har veldig lyst på ein ny og fancy induksjonssak men det får vente til ein av ungane flytta på hybel og tar med seg den gamle.




Ringte et firma som skulle sende ein mann for å fikse vamelementet. Han skulle komme torsdag formiddag. Som vanlig når du venta på ein reparatør så går heile dagen. Heldivis var det vinterferie. Han kom klokka halv fire. Og for ein reparatør! Fyren var finsk men hadde bodd i Norge siden 90-tallet. Han var den mest sjarmerende mannen me har truffet på lenge. Han fortalt om seg sjøl, familien sin, hans gamle finske far som hadde bygget garasje og sauna på hjul, om sommaren han la på seg 15 kg på 4 veker og litt om reparasjon av komfyr.



Mens eg sto og hørte på han begynte eg å tenka på finsk design. Finnane er jo veldig flinke når det gjelde design. Eg gjekk på nettet og fant nåke som hette FinnishDesignerShop. Her finnes utrolig masse fint. For eksempel så har dei nåke dei kalla "Shop by colour". Veldig kjekke sak. Du velge berre fargen du vil ha så kjeme det opp masse røde/kvite/svarte eller grøne greier.
Her har eg plukka ut nåke rødt eg kunne ha tenkt meg.

1 kommentar:

  1. Eg Fant ikkje denne sida, men de såg knallstilig ut....!!!

    SvarSlett