mandag 15. mars 2010

Jomfruene har fått luft og lys

Like før jul blei det bestemt at me skulle få satt opp takvinduer på Jomfruloftet. Du kan sjå kordan det såg ut før HER

Eg hadde et lite håp om at me skulle få satt dei inn før jul og fordi dei hadde vinduene på lager så var dei oppe før eg hadde fått sagt pinnakjøt og kålrabistappa.




Eg var ikkje heilt fornøyd med resultatet. Eg ville det skulle være symetrisk. På grunn av bjelkelaget og nåke greier bak skråtaket så måtte det berre bli sånn. Men nå når eg har fått sett litt meir på det så ser eg at det er heilt OK. Det eine vinduet er nå rett over sofaen til jomfruene så då kan dei ligga å sjå på stjernene mens dei er på Facebook.





Me skulle ha et damemenneske til å sparkle og male men hu kunne ikkje så tett opp mot jul (lille julaften) Derfor måtte jomfruene vente til over nyttår.

Nå er hu imidlertid ferdig og me e godt fornøyd med resultatet.

4 kommentarer:

  1. Du verden så annerledes og mye lysere det ble.Skikkelig fint.
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Forandring fryyyyder!!

    Takvindu e kje så verst ser eg....!
    (Mannen he foreslått det i stovå, -men eg seie nei)

    Nyt tirsdagen!!

    SvarSlett
  3. Åja, dere har all grunn til å være fornøyd. Dagslys som flommer inn i en koselig loftstue må da være lykke ;-)

    Marit

    SvarSlett
  4. Dette blir jo flott, herligt å få inn dagslyset på eit mørkt loft.
    Ha ein fin ettermiddag.

    SvarSlett