lørdag 13. februar 2010

Helg, igjen...

Vekene går så utrolig fort! Før du vett ordet av det så e det fredag igjen. Eg trur eg begynna å bli gammal...



Løvetannmannen har kjøpt blomster som vanlig. Han elska blomster og kjøpe nye kvar helg.

Denne helga blei det nåke som eg trur blir kalla "Fattigmanns orkide" Dei pleier stå veldig fint i 14 dagar. Ikkje dårlig må eg sei.




Tulipanane spretter jo opp på den eine bloggen etter den andre. Her er mitt "bidrag" denne helga. Fint mønster på dei synes eg.

Kos deg i helga!

2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster.
    Ha en deilig helg du med, klem fra Helen

    SvarSlett
  2. Hei,

    Tror den blomsten kalles Inka-lilje, eller Alstromeria på latin. Og den kan stå fint rundt to uker eller mer. Gi stilken et nytt snitt etter noen dager, skift vann og ikke la noen grønne blader komme ned i vannet.

    Kos deg med blomstene dine. :-)

    Hilsen Irene

    SvarSlett