tirsdag 2. februar 2010

Award og utfordring

Eg fekk denne fine awarden av Huset med det rare her om dagen. Og med awarden låg det ei utfordring. (There's nothing like a free lunch...)

Uansett, eg elska utfordingar for då får eg et påskudd til å skriva nåke. Ikkje alltid lett å komma på nåke glupt å blogge om.


 


Eg har fått ein lignade utfordring før, Då skulle eg skrive 10 ting om meg sjøl. Det innlegget finner du HER

Eg skreiv visst helst rare ting sist så nå får eg prøve å supplere lista med nåke fornuftig.

  • Eg elska kokebøker. Men er veldig dårlig til å bruke dei...
  • Eg er veldig dramatisk (i følge sjefen og min mann)
  • Eg er gal etter nøtter. Mannen min kallar meg ei "ikodna" (ekorn på norsk)
  • Eg har 2 ungar som har ein genetisk sjukdom.
  • Eg lika veldig godt å shoppa. Helst vesker og sko.
  • Eg snakka veldig møkje
  • Eg er vill etter tekniske dingser
7 ting om meg. Når eg ser over lista var det visst ikkje så møkje bedre denne gangen heller...

Eg ser at mange har fått awarden allerede. Hvis du har lyst på ein award så ligger den her...

2 kommentarer:

  1. Grattis med flott Award, så velfortjent.
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Gratulerer med utmerkelsen
    Greit å vite litt om deg,
    Tekniske dingser er gøy det.
    Klem

    SvarSlett